Leveringsbetingelser
Ved at bruge denne side accepterer du at være bundet af følgende leveringsbetingelser. Læs venligst disse vilkår omhyggeligt, før du afgiver en ordre i vores onlinebutik.
BESTILLING OG LEVERING
Køb er kun muligt gennem netbutikken. Vi accepterer ikke telefon- eller e-mail-ordrer, men hvis du har brug for hjælp til at foretage et køb i netbutik, så ring til vores kundeservice. Vi behandler leverancer i den rækkefølge, de modtages i vores system. Den ordrebekræftelse, vi sender via e-mail, er et tegn på, at din ordre er blevet registreret i vores system.
Vi sender dig også en leveringsbekræftelse på mail, når ordren er afhentet og afleveret til GLS til levering. Vores partner er GLS. Behandlingstiden for ordrer er 1-14 hverdage fra modtagelse af ordren. Bliver leveringstiden væsentligt forlænget, vil vores kundeservice forsøge at kontakte dig hurtigst muligt. Hvis du ønsker at bestille et produkt til Island, skal du først kontakte kundeservice.
LEVERINGSMÅDER OG OMKOSTNINGER
Vi tilbyder følgende leveringsmetoder i Danmark:
- GLSs lille pakke til Lumorinse tabletter 39,00 DKK
- Gratis levering til et posthus (til startpakke)
- Hjemlevering 39,00 DKK
Prisen bestemmes af ordrens samlede vægt og kan ses i indkøbskurvstadiet.
- GLS opbevarer pakker i gennemsnit kun 7 dage både på sine kontorer og i pakkeautomater - tjek venligst det sidste mulige afhentningstidspunkt i den afhentningsmeddelelse, du har modtaget fra GLS.
Hvis du ikke afhenter pakken inden for den af GLS angivne tid, sendes den automatisk tilbage til vores lager af GLS. Vi forbeholder os retten til at opkræve et gebyr på 100 DKK for en pakke, der ankommer tilbage til vores lager som en uafhentet forsendelse til dækning af returnerings- og håndteringsomkostninger, som vi har pådraget os.
PRISER OG BETALING
Priserne vist på netbutikkens produktkort er inklusive moms, men ikke eventuelle leveringsomkostninger.
BYTTE, RETURNERING ELLER ANNULLERING AF ORDRE
Retur
Vi tilbyder 30 dages returret på varer bestilt i netbutikken, fra den dag du modtog produkterne. Vi udsteder en refusion uden forsinkelse, dog senest 14 dage efter, at vi har modtaget produkterne på vores lager.
Vi refunderer den pris, du har betalt for produkterne med den originale betalingsmetode, og du vil modtage en bekræftelse på tilbagebetaling fra den betalingsudbyder du har foretaget købet igennem (eks. Shopify, MobilPay) til den e-mailadresse, du har angivet ved afgivelsen af ordren.
Returretten er gældende i 30 dage efter modtagelse, hvis pakken er uåbnet og har seglerne på. Vær opmærksom på, at det ikke er nok blot at afhente ordren til at annullere den, men at ikke afhente ordren (enten fra et posthus/pakkeautomat) skal anmeldes til vores kundeservice særskilt.
Hvad hvis mundstykket ikke passer?
Hvis du har åbnet pakken, men Lumoral ikke passer dig, så kontakt kundeservice for at aftale en returnering.
Bemærk venligst, at vi ikke refunderer originale forsendelsesomkostninger.
Vi betaler dog forsendelsesomkostningerne for returneringen på dine vegne, så længe du følger følgende instruktioner:
Ordrer, hvor den oprindelige leveringsmetode var afhentning på et GLS-kontor eller GLS-hjemmelevering:
1. Pak forsigtigt de produkter du ønsker at returnere – gerne i den originale transportemballage. Ved transport af Lumoral-strømforsyningen er det vigtigt, at emballagen har et lithium-ion advarselsmærkat. Hvis du ikke har den originale postpakke, bedes du kontakte vores kundeservice på info@lumoral.dk
ELLER
Skriv følgende information på pakken:
Kunden returnerer Lumoral.dk
Langebjerg 1
4000 Roskilde
og returnerer pakken til det nærmeste GLS indleveringssted.